poniedziałek, 19 września 2011

Poniedziałek.

Hej. Dzisiaj mieliśmy osiem lekcji. !
-Muzyka,polski,matematyka,przyroda,dodatkowy polski,historia,informatyka i drugi dodatkowy polski. ;]
Dwa sprawdziany: polski i matematyka
a na historii pytanie. Pan mówił numer 2, później numer 3, ja już się bałam bo mam 4 numer, a on no to nr.9.
Odetchnęłam z ulgą.
Zjadłam dzisiaj w szkole jabłuszko i 4 kanapki. Mmmmmniam!
A co tam u was? Jak minął wam poniedziałek?
Mam taki pomysł, ale nie wiem czy on wypali.... Bo Gdyby było przynajmniej 30 obserwatorów zrobiłabym jakieś skromne rozdanie, ale obserwatorów nie przybywa. . Nawet nie wiem czy ktoś to w ogóle czyta. ale jeśli uważacie, że to dobry pomysł to piszcie w komentarzach. Jeśli macie jakieś pomysły na mojego bloga piszcie w komentarzach lub na mój e-mail : anucha1999@onet.eu
Możecie też wspomnieć o moim blogu na waszych było by fajnie, ale jeśli nie chcecie to nie musicie. Ja was do niczego nie zmuszam.
Dobranoc. Ania

1 komentarz:

  1. Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html?showComment=1318708249859

    OdpowiedzUsuń