piątek, 17 sierpnia 2012

;)

Hej dziewczyny. ;)
Co u Was słychać? ;]

Ja wróciłam jakiś czas temu od cioci. ;) Wczoraj byłam w 'pracy' .;d zrywałam mak.;] Zarobiłam 20 zł. Jak na 4 godziny to dość sporo, tzn. dla mnie sporo. Trochę już wydałam, bo moja siostra wpadła na pomysł zrobienia ogniska i trzeba było się złożyć na kiełbasę i napoje.;)
Za godzinę znów idę do 'pracy' .  W tym tygodniu jak i w przyszłym mam zamiar zrobić zaległe recenzje. :)
Produkty, które zrecenzuję to :
-Fennel - Scrub do ciała o zapachu lodów truskawkowych
- BingoSpa - serum czekoladowo pomarańczowe do pielęgnacji ciała
- BingoSpa - Maska do włosów
- Sudopharma - Sudomax :)

Co Was najbardziej interesuje z tych produktów, co mam zrecenzować jako pierwsze?

Dziękuję za uwagę. :)



_____________
Ania

4 komentarze:

  1. ja jestem ciekawa maski do włosów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. scrub truskawkowy jako pierwszy! :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka praca to chyba całkiem przyjemna :)
    Co do recenzji to najbardziej mnie intryguje to serum ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też poszłabym na jakieś zbiory :D
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń