poniedziałek, 2 stycznia 2012

Szczęście!

Hejka Kochane. Co tam u was? Bo mój dzień był cudowny.!
Na muzyce musiałam rysować gamy, których tak trochę nie rozumiem, ale zrobiłam Pan Mariusz powiedział, że bardzo dobrze i zapytał się czy chodzę do szkoły muzycznej. Ja powiedziałam, że nie, a on powiedział, że na następną lekcje nie muszę się uczyć i mnie nie będzie pytał. :)
Na matematyce Dostałam 5 ze sprawdzianu, z czego również się cieszę.
A na kółku z polskiego Pani mnie pochwaliła i cos tam gadała, że dobrze itd.

Po powrocie do domu zastały mnie dwie paczuszki. Jedną z nich była wygrana w rozdaniu u dianuseeek . Oto  zdjęcia:
Nie są za ładne, bo mój aparat odmówił mi posłuszeństwa ;/
 Tutaj dwa zdjęcia, które wyglądają całkiem inaczej, ale to nie problem.:)










Kosmetyki są bardzo fajne, swatche pokaże niedługo. Jeśli chciałybyście zobaczyć jakąś recenzję wybranego produktu piszcie w komentarzach. Dostałam również kilka próbek od Diany:
 Nawilżający krem na dzień.
Vuchy.
2x1,5 ml :
 Podkład
Kolor 140 Golden Beige
L'OREALparis
1ml :
 Kaszmirowa baza wygładzająca do każdego rodzaju cery.Do stosowania na krem, pod makijaż.
DAX cosmetics
1,5 ml :
 Perfumy
Outspoken INTENSE by Fergie :
W drugiej paczce znajdowały się próbki od firmy Dermika :





To by było na tyle.    Papa :)


____________________
Ania

1 komentarz: