środa, 21 marca 2012

CARMEX- recenzja nr.2 !

Hej Wam. To znowu ja . ; ) Dziś chciałabym zaprezentować Wam kolejny produkt od firmy Carmex. Tym razem będzie to Carmex w tubce o zapachu ... truskawkowym. !
 Więc zaczynajmy . !
Zdjęcia zamieszczę na końcu recenzji. :)

Produkt otrzymałam 1,5 miesiąca temu..
Konsystencja : Wg. mnie jest ona żelowa. :)
Opakowanie : Żółta tubka z jakimiś ozdobnikami. Wszystko prezentuje się ładnie. :)
Zapach : Ojj. Zapach mnie powala. ! Jest na prawdę świetny, taki świeży i ciekawy. :)
Moja opinia :
Produkt jest godny polecenia, bo nawilża, usta ładnie się prezentują. Lecz znalazłam w nim kilka wad. Pierwsza to sposób nakładania produktu na usta. Niektórym osobom może przeszkadzać , ale mi osobiście nie. I druga najgorsza wada to smak. ! Smak tego produktu jest okropny. ! Na prawdę nie trafił w moje gusta . Ale oprócz tego wszystko jest ok. :) Produkt jest bardzo dobry. :)


Ocena ogólna : 4/5 
Odjęłam punkt za ten smak. :)
 Kilka zdjęć :


 

Zapraszam wszystkich na fanpage CARMEX Polska :) .
Czekajcie na kolejne notki. Mam już kilka pomysłów, ale wy też jakieś podsyłajcie.  :)

Ania :)
Fakt, że otrzymałam produkt od firmy CARMEX, nie zmienia mojej oceny.

1 komentarz:

  1. ja dzisiaj dostałam 4 carmexy ale nei ze współpracy tylko z konkursu ;d
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń