sobota, 24 listopada 2012

Recenzja ! Novaclear. ;)

Hej dziewczyny. :)Miałam wstawić ostatnio recenzję, ale nie miałam dostępu do internetu. ; /
No ale już jestem :)

Przechodzę już do tematu. :)

Dziś zrecenzuję dla Was dwa produkty od firmy novaclear.

1. Acne spot treatment

Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych.

10 ml

Kilka słów od producenta :

Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze.

Moja ocena :
Kolor - brak. :) za to plus, bo można na niego nałożyć makijaż.
Zapach - ładny i przyjemny. ;]
Cena - nie znam ;)
Konsystencja - Bardzo fajna, łatwo się rozprowadza.

Opinia :

Produkt jest bardzo ciekawy. Świetnie się rozprowadza. Bardzo dobrze działa. Różni nieprzyjaciele bardzo dobrze się wysuszają i znikają. :) Ocena na 6! Wg. mnie nie ma żadnych minusów. :)

2.

Acne cream
40 ml
Kilka słów od producenta :

Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Skwalan zapewnia właściwe nawilżenie skóry.

Moja ocena :
Kolor - biały , ale na skórze szybko zanika :)
Zapach - wg. mnie nie jest przyjemny .
Cena - nie znam
Konsystencja - jak każdy krem . :D
Opinia :
Krem testowała moja siostra. Jest zadowolona . Krem wygładził jej skórę . Stała się miękka. Zasługuje na 5. :)



To byłoby na tyle. ;]
Później może jeszcze coś wstawię. :)

Pozdrawiam . :)

___________________
Ania

2 komentarze:

  1. Kochana dawaj odstępy itp., ciężko się czyta jak wszystko jest jednym ciurkiem :)

    co do kosmetyków to tych nie miałam, ale kusi mnie ten punktowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu te odstępy się nie robiły, bo gdy robiłam post dodawałam odstępy, ale już jest to załatwione. :)

      Usuń