niedziela, 16 grudnia 2012

BingoSpa - Kolagen do ciała. :)

Hej Wam . ;]
Przepraszam za to, że nie piszę, ale jest coraz więcej nauki, obowiązków. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą  BingoSpa. :)

Zaczynajmy. :)
Produkt ten dałam mojej siostrze, bo ja jakoś nie chciałam go używać i był to taki prezent na urodziny .:)
Opis producenta :

Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 

Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem. 
Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.


Pojemność 300 ml
Ocena mojej siostry :
Kolor :  biały. ;]
Zapach - przyjemny :)
Cena : 12 zł. Niska jak na taki dobry produkt. :D
Konsystencja :  Przyjemna, łatwo wsmarować w ciało. ^^
Ocena ogólna :
Produkt ma świetne działanie ! Po jego użyciu  moja skóra jest świetnie nawilżona. Zachęcam Was do kupna tego produktu, bo warto!
 Produkt w sklepie BingoSpa online :KLIK!KLIK!




To byłoby na tyle. ;] Dzisiaj wstawię jeszcze jeden post. ;) 
Będzie to odpowiedź na pewien Tag. :)


_________________________________________________________________
Ania
_________________________________________________________________________________
Bardzo dziękuję firmie BingoSpa za udostępnienie mi tego produktu do testów. W żadnym stopniu nie wpłynęło to na moją ocenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz