niedziela, 16 grudnia 2012

Liebster Blog


Jak już mówiłam wstawiam drugi post . ;) 

Zaczynajmy .

Do Tagu nominowała mnie http://rainygirlisme.blogspot.com




ZASADY :

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.


1.Twój ulubiony lakier do paznokci: marka i kolor bądź numer - Nie mam ulubionego, ale bardzo cenię firmę Golden Rose
2.Twoja ulubiona szminka lub ogólnie produkt do ust -  balsam Tisane i Carmex. :)
3.Ulubione perfumy - Playboy -play it sexy . :)
4.Wstydliwy nałóg -   ymmm. jak mi się nudzi urywam rozdwojone końcówki. :D 
5.Ulubiona odżywka do paznokci
6.Ulubiony tusz do rzęs - Golden Rose Cat Walk :D 
7.Tani lakier do paznokci vs. drogi? - tani . ;] 
8.Ulubiony film -  nie mam. :D 
9.Czyj styl podziwiasz - nie podziwiam czyjegoś stylu staram się sama wymyślać swój styl. ;) 
10.Czyją figurę chciałabyś mieć -  swoją, ale troszkę grubszą. :D 
11. Ciacho, z którym umówiłabyś się na randkę. -  nie wiem sama, ale jest pewien chłopak. :D 

 Moje pytania :

1. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci w zimie ? 
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka ? 
3. Włosy proste czy kręcone ? 
4. Tipsy czy naturalne paznokcie ?
5. Ulubiony owoc ? :)
6. Jakie jest Twoje ciągłe postanowienie, że coś zrobisz, ale i tak tego nie robisz ? :D
7. Masz zwierzęta?
8. Co najbardziej cenisz u swojej mamy ? 
9. Mocny makijaż czy lekki  ?
10. Szalik czy komin ?
11. Z kim najbardziej lubisz spędzać czas? :) 

Nominuję wszystkich, którzy jeszcze nie zrobili tego Tagu, a mają na to ochotę. :) 

__________________________________
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz