środa, 26 grudnia 2012

BingoSpa - serum czekoladowo papajowe do pielęgnacji ciała :)

Witajcie! 
Przepraszam, że nie wysłałam do Was życzeń świątecznych, ale musiałam pomagać. :) 
Mam nadzieję, że święta minęły Wam cudownie, i że to całe jedzenie pójdzie w cycki . :D 

Dzisiaj dość późną porą, bo niedawno wróciłam od rodziny, a później oglądałam film. :D 
Opowiem o produkcie, który dostałam od firmy BingoSpa ;) 
No więc zapraszam do lektury :)


Kilka słów od producenta :
Poczuj radosny i fascynujący aromat dojrzałej papai.

Serum BingoSpa sprawi by pielęgnacja Twojej skóry stała się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.

Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wielecennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry.

Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w  czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein. 



Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:

  • psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
  • nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
  • antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych



Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o  aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły.

Moja opinia :
Zapach : cudownyyy !!! Bardzo przyjemny i lekko owocowy . ;] 
Konsystencja :  zwyczajna, jak w masłach do ciała. : ) 
Cena :  16 zł. nie jest to dużo jak na tak dobry produkt . 
Kolor :  biały .; ] 
Pojemność : 150 g .  nie jest to dużo, ale każdemu po jakimś czasie nudzą się zapachy, więc to dobra opcja . :) 

Ogółem : Produkt bardzo i się podoba, cudownie pachnie i świetnie działa. Skóra po jego użyciu jest nawilżona. ;) Bardzo polecam jego kupno . ;)

Produkt na stronie producenta : KLIK!KLIK!




Zwijam . ;] 
Papatki .;)

__________________________
Ania


________________________________________________________________________________________
Fakt,iż dostałam ten produkt za damo od firmy BingoSpa nie zmienił ojej opinii .

2 komentarze:

  1. Moze sie skusze :) chocia fajne zapachy mi sie nie nudza ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czekoladę, ale żadnych owoców!
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń