wtorek, 25 czerwca 2013

Rodzinka ;)

Hej znów ;)
Co tam u Was? ;)
Dzisiaj taka lajtowa notka na wieczór ;)
Niedawno zdarzyło się nieszczęście. Zmarł mój dziadek, ale dobrze się trzymam i wiem, że jest mu dobrze w niebie ;)
Nawiązując do tematu, to jutro jest pogrzeb i dzisiaj wpadła do nas ciocia i wujek z Lipna ;)
Nie wiedziałam ich wcześniej, ale po tej godzinie mogę stwierdzić, iż jest to super kobieta! Radosna jak nikt inny. Bardzo wesoła i uśmiechnięta ;) Ciągle przeklina, ale robi to tak zabawnie, ze nikt nie zwraca uwagi ;) Babci od razu poprawił się humor ;)
Teraz siedzę z kuzynką i piszę do Was ;)
 Wstawię kilka inspiracji, bo  nie mam już pomysłu ;)










Pozdrawiam ;)
Zachęcam do obserwowania mnie przez bloglovin' BLOGLOVIN' KLIK!KLIK!

/ Ania ;)

3 komentarze:

  1. tez lubie takie spotkania z rodzina, pierwsza sukienka sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale wiem co czujesz. Mnie dziadek również umarł 4 miesiące temu i przeżyłam wewnętrzny koszmar.3maj się kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kondolencje z powodu dziadka... Dobrze że znosisz to jakos. :*

    OdpowiedzUsuń