wtorek, 13 grudnia 2011

So [b]ig !

Hejka. Dziewczyny zauważyłam , że nikt nie jest zainteresowany moim rozdanie.Wiem, że nagroda jest malutka, ale od początku mówiłam, że w tym przeprosinowym rozdaniu nagrody takie  będą. Więc mam je usunąć i poczekać do czasu kiedy blog będzie miał więcej obserwatorów? Czekam na wasze opinie. Jeśli jeszcze nie zobaczyłyście posta zapraszam :klik!  

No dobra. Nawiązując do tytułu posta. Chciałabym pokazać wam mały prezencik od mamy na mikołajki :




Przepraszam za jakość niektórych zdjęć.
No wiec tak. Dostałam tusz do rzęs z firmy 'basic' jak widać na powyższym zdjęciu. Pierwsze wrażenie było takie sobie, bo tusz trochę skleja rzęsy, i robi grudki. Mam nadzieję, że po dłuższym stosowaniu to się zmieni. :)
Tusz jest mały bo ma 7 ml . Jest waży 6 miesięcy od otwarcia a szczoteczka prezentuje się tak:
Na początku myślałam, że jest różowy, ze względu na tą pałeczkę, którą widać na zdjęciu. :)
Po dłuższym stosowaniu trochę wam o niej opowiem. :)
Nie wiem ile kosztowała.

Następnej recenzji możecie spodziewać się niebawem. Podpowiem, że będzie to produkt do ciała. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz