środa, 9 maja 2012

2 nowe produkty. ;)

Hej znów. :)
Chciałam Wam pokazać jakie 2 rzeczy sobie ostatnio kupiłam . :]


Wiem zakupy nie powalają, ale hmmm. Brakowało mi szamponu więc kupiłam .
Szampon został kupiony w Rossmanie za 6.99 zł. :) Ja posiadam wersję lawendową do włosów przetłuszczających się. :)
A mydełko kupiłam w jakimś sklepiku po 1.59 zł. pachnie cudownie, kupiłam je do mojej szafy. :]
Bo wiecie ciuszki muszą ładnie pachnieć. :)

No to tyle. Może wstawię dzisiaj jeszcze jakąś recenzje. :) Ale nie jest to pewne. ;]


Ania :)

6 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować kiedyś ten szampon ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o wkładaniu mydła do szafy, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;] Ja często wkładam do szafy, żeby ciuchy ładnie pachniały . ;]A później rozkoszuję się zapachem . ;]

      Usuń
  3. Ja szamponom z Ziaji nie ufam :D nie wiem czemu. Chociaz lawendowa wrejsa kusi :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety mi ziaja nie służy ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń