piątek, 4 maja 2012

Babcia

Hejka :)
Co tam u Was. 
Dziewczyny ten głupi blogger mnie denerwuje nie mogę dodać recenzji, bo zdjęcia ie chcą mi się wgrać! Wrrr. ;(
A recenzję mam przygotowaną :)
Ale dobra. Więc ostrzegam, że w najbliższym czasie ie dodam notki kosmetycznej itd. :)
Więc dodaję notkę taka codzienną. :) Dzisiaj Jechałam na targ  z rodzicami, bo sprzedają kwiatki. Ale mama nie pozwoliła mi sprzedawać.
hahaha ;D 
Więc pojechałam z tatą do babci, bo nam się nudziło i mama na kazała. ;]
U babci siedziałam, rozmawiała, zjadłam placek. ;d Teraz napiszę Wam moją dzisiejszą konwersację z babcią :) :
(B)abcia - Dalej zjedz żurek .
(J)a - Nie lubię żurku.
(B) - Lubisz 
(J) - Nie lubię babciu !
(B) - Ale zawsze jesz jak mama robi . 
(J) - Ale mama nigdy nie robi .
(B) - No jak to nie ? Ciągle robi . 
(J) - Robiła jakieś 5 lat temu. 
(B) - No a jadłaś wtedy ? 
(J) - No jadłam.
(B) - No widzisz to znaczy, że lubisz i teraz też masz zjeść. ! 
(J) - Ale babciu ja nie lubię! 
(B) - No dobra nie to nie. Nie wiesz co tracisz. 
W tym momencie babcia zaczęła jeść tą zupę. ;d
Moja babcia jest czasem powalająca. :)
 Później przyszła kuzynka. I gadałyśmy. ;)
Miałam iść do rossmanna ale zabrakło czasu  :/
Ale jutro będę stała a targu i będę sprzedawać , bo przyciągam klientów moją młodzieńczą mocą. :)
To chyba tyle. :) 
Chcecie żebym zamieszczała takie codzienne notki? Wasze babcie też czasem przekonują Was do czegoś czego nie chcecie. ? Piszcie w komentarzach. :)

4 komentarze:

  1. Hahaha babcia jak to babcia! :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia też zawsze wpycha mi jedzenie nawet jak mówię jej że już nie mogę, więc chyba wszystkie babcie tak mają ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://dziennik-zakupoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moja babcia byla najblizsza mi osoba ♥-niestety nie ma jej juz przy mnie....takie zycie

    OdpowiedzUsuń
  4. MAJOWE ROZDANIE http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń