środa, 9 maja 2012

Współpraca z firmą Quiz :)


Część Kochane. :)
Co tam u Was. ?
Bo u mnie powiem, że dobrze.
Nawiązując do tematu notki wczoraj przyszła do mnie przesyłka od firmy Quiz .
Oto jej zawartość :

 Lakier Safari w kolorze 347
Jest to piękny , neonowy lakier. Idealny na zbliżające się lato. ! Tak prezentuje się na paznokciach :
Sorki za jakość, ale cóż. :) 
Nałożone mam 2 warstwy. I sorki za to , że nie są pomalowane pięknie, ale po prostu nie miałam czasu. :)
Wg mnie lakier jest kremowy, bo robi smugi i ciężej mi  się z nim pracuje niż z innymi lakierami, ale to są tylko moje przypuszczenia. Nie widać tego na zdjęciu  Muszę się po prostu przyzwyczaić. :) Ma 12 ml . Ogólnie lakier schnie bardzo szybko, ma cudowny kolor i jak na razie zapowiada się nieźle. :)



Lakier Safari w kolorze 343 
Również piękny lakier na lato. Nie umiem dokładnie określić koloru, ale wg. nie jest to taki turkus lub ciemniejsza mięta :)
Niestety nie pokażę Wam efektu na paznokciach, bo zmyłam go. ;]
Lakier nie roi smug, jest normalny. :D
Krycie jest średnie, ale jeśli już mamy te kilka warstw nasze paznokcie świetnie się prezentują. :) Zasycha również szybko. Ma 12 ml. Jak na razie pozytywnie się zapowiada. ;)




Błyszczyk Safari w kolorze 31 
Błyszczyk jest dość spory . Ma 9 ml. Posiada standardowy aplikator. Jego kolor to bardzo jasny róż, którego na ustach prawie nie widać, ale mi się to podoba, bo nie zawiera drobinek i taki efekt przypadł mi do gustu . :)  Ma piękny zapach. ! Na razie mam na jego temat pozytywną opinię. :)



Cienie potrójne Fashion Trendy w kolorze 39
Cie nie mają ładne kolory , ale ich pigmentacja nie powala. Ogółem są nawet dobre. Ich pojemność to 6 g. Jak na razie to moja opinia jest nawet pozytywna, ale muszę je troszkę potestować. :)

To byłoby na tyle.
Dziękuję za czas przeznaczony na czytanie i pozdrawiam. :)

5 komentarzy:

  1. fajne rzeczy dostałaś;D
    jak nawiązałaś z nimi współprace napisałaś i po jakim czasie odpisali ?
    będę wdzięczna za odpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, cienie i błyszczyk są bardzo dobre, lakierów jeszcze nie miałam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez z nimi wspolpracowalam, mam 2 lakiery i uwielbiam je :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam lakierów z serii Safari już długo i jestem bardzo zadowolona. wcale się nie smużą i dają dobry efekt. Trzeba tylko umieć starannie pomalować paznokcie. SA dobre i bardzo tanie. Uwielbiam je i naprawdę polecam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER KOLORY LAKIERÓW. MIAŁAM OKAZJĘ UŻYWAĆ KOSMETYKÓW FIRMY QUIZ I MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE JESTEM BARDZO POZYTYWNIE ZASKOCZONA. NAPRAWDĘ POLECAM. LAKIERY SĄ SUPER I ŁADNIE KRYJĄ

    OdpowiedzUsuń