wtorek, 3 lipca 2012

Kilka nowości - czyli paczuszki, zakupy, prezenty :)

Sorki, że tak późno, ale nie miałam dostępu do aparatu . :)

No więc jak sam tytuł mówi pokażę Wam kilka moich nowości. :)
 Współprace :
- Sudopharma
Od firmy Sudopharma dostałam krem SUDOMAX oraz pięć małych próbeczek tego właśnie kremiku :)


Więcej możecie o nim przeczytać na stronie : KLIK!
Recenzję zamieszczę pod koniec lub w środku miesiąca, bo muszę wyrobić sobie o nim dokładniejszą opinię. :)

- Portal Uroda i Zdrowie
 Od portalu Uroda i Zdrowie otrzymałam :
-miniaturkę rewitalizującego żelu pod prysznic Pomarańcza z kurkumą. :)
-próbeczkę olejku do ciała i do masażu :)


Olejku jeszcze nie używałam, ale o żelu mam już wyrobioną opinię. :) Jego recenzję zamieszczę jutro . :]
O żelu i innych produktach The Secret Soap Store przeczytacie na : KLIK !

Teraz czas na prezenty :
Tonik  'Under Twenty ' Anti! Acne Intense. :)
No więc. :)
Moja siostra dostała ten tonik od mamy, ale jej się  nie spodobał, więc mi go oddała. :) Zużycie jest bardzo małe.  Jego pojemność to 200 ml . Jeszcze go nie używałam, bo muszę wykończyć mój obecny tonik Ziaja Nuno Tonik Antybakteryjny :) .



Antyperspirant NIVEA 'invisible for black and white '
Hmm. Dostałam od mamy, kosztował około 11 zł. Ma ładny zapach chroni dość dobrze . Ale mam go od niedawna, więc wszystko może się jeszcze zmienić. :)
Zdjęcie pochodzi z GrafikiGoogle 
I ostatni prezent to krem do rąk Ziaja 'Naturalny oliwkowy krem do rąk i paznokci. ;)
Krem jak krem . :) Spoko zapach, konsystencja, działanie. Jak na razie ok . :)
 Nie mam zdjęcia ; (
  Spać mi się chce jest północ.  Więc może resztę dodam jutro razem z tą recenzją. ;d
Może miałyście któryś z tych produktów. ?

Papa. :]
Ania . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz