poniedziałek, 16 lipca 2012

Paczuszki . :)

Hej Wam. :)
Dzisiaj chcę pokazać Wam dwie paczki, które ostatnio do mnie przywędrowały. :)

Pierwsza z nich jest od firmy BingoSpa.
A oto jej zawartość :

1. Szampon borowinowy i 7 ziół.
Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Jedynym minusem jest zapach . Wg. mnie jest okropny, ale przecież zapach to nie jest działanie. Recenzja już się szykuje, bo używam go od dłuższego czasu. :) I mam wyrobione zdanie na jego temat.


2. Maska do włosów. Proteiny kaszmiru i kolagen
Maska jest świetna ! Po jej użyciu moje włosy są gładkie, łatwiej się je rozczesuje i wyglądają o wiele ładniej. :) Recenzja wkrótce .

3. serum czekoladowo pomarańczowe do pielęgnacji ciała.
Jest to ostatni produkt, który dostałam od firmy BingoSpa.
Serum to tak na prawdę balsam, krem do ciała. Czy ma właściwości serum to ja nie wiem. :) Produkt ma piękny zapach, fajną konsystencję.  Jeszcze trochę go poużywam i napiszę recenzję. :)

I druga paczucha od firmy Fennel  :

1. Peeling do ciała o zapachu lodów truskawkowych.
Pierwsza rzecz po otwarciu opakowania to dość grube zabezpieczenie. Mamy pewność, że nikt nie maczał w nim paluchów. Druga rzecz to cudooooooowny zapach. ! Jest na prawdę piękny. Ale moja mama już go do siebie przygarnęła, a ja nie mogłam jej odmówić, bo obraziłaby się. :) Gdy go trochę poużywa napisze recenzję. :)

2. Masło do ciała Różowy grejpfrut.
Również cudny zapach , jak poużywam napiszę Wam co o nim sądzę. :)

To byłoby na tyle. Jutro postaram wstawić się recenzję produktów z firmy Quiz. :)

Pozdrawiam .

_______________
Ania

8 komentarzy:

  1. także dostałam ten szampon, jak dla mnie jest idealny tylko trochę tępy w używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współprac, peeling jest świetny i ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam na recenzje.

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń