czwartek, 19 lipca 2012

Quiz Eye shadows trio Nr.39

Cześć. :)
Dzisiaj pokażę Wam cienie, które również dostałam od firmy Quiz. :)

Zaczynamy . :)
Życzę przyjemnego czytania. :)

Nie wiem czemu, ale na stronie producenta nie mogę ich znaleźć .
Tak więc będą to tylko moje słowa. :)

Cena : Nie wiem. Nie ma ich w sklepie on-line firmy, ale zdaje ki się, że około 5 złotych. :)

Trwałość : U mnie nawet dobra, ale testowała je również moja mama, a u niej trzymały się o wiele krócej. Nie wiem jak z bazą, bo bazy nie posiadam.

Pigmentacja : Dobra. :)

Dostępność : Chińskie sklepy, strony internetowe. ;)

Opakowanie : Hmm. Co by tu dużo o nim opowiadać, nie jest za dobrej jakości, ale nie mam na co narzekać, bo spadło mi na ziemię kilka razy, i pewnie dlatego takie jest :D

Moje spostrzeżenia:
Hmm. Cienie ładnie wyglądają na oku. Dobrze nakłada się je na powiekę. Mają w sobie drobinki, ale bardzo małe, więc nie wyglądają nachalnie. Ogólnie są to fajne cienie. Nie każdemu mogą się spodobać, ale za tą cenę warto spróbować :)


Reszę zdjęć dodam jutro, bo aparat mi się rozładował. :/ Nie miejcie mi tego za złe. :)

To tyle. :)

Jak minął Wam dzień?

________________
Ania

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jakiś cień z tej firmy, i był nawet, nawet...bardzo tani, napewno

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie czekam na paczuszkę od nich, I mam nadzieję że znajdę w niej same perełki.

    obserwuje i zapraszam do niej
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam nadzieję, że znajdziesz same perełki. :)
      Na bloga na pewno zajrzę. :)

      Usuń
  3. Fajne cienie , bardzo ciekawa kolorystyka :)
    Jeśli będziesz miała chwilkę i oczywiście chęci to zapraszam na mojego raczkującego bloga http://annaminmakeup.blogspot.ie/ :)

    Ps. bardzo ciekawie piszesz , obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń