środa, 4 lipca 2012

The Secret Soap Store - żel pod prysznic rewitalizujący, Pomarańcza z kurkumą. :)

Jak pisałam we wczorajszym poście z nowościami : KLIK ! .
Dzisiaj zamieszczam recenzję produktu, który otrzymałam jakiś czas temu od portalu Uroda i zdrowie . 
Ale na początek dokończę wczorajszy post zakupowy . :)

___________________________________________________________________________

Jeszcze jednym prezentem, który dostałam jest mini krem do rąk z firmy H&M . 

Jest to krem z zestawu właśnie takich dwóch kremików. :) Jest on z masłem shea . Został kupiony w Anglii . Zestaw kosztował 2 funty więc coś około ośmiu złotych za dwa mini-kremy. ;] Jego zaletą jest pięęęęęęęękny zapach. :) Normalnie kiedy tylko go rozsmaruję na dłoniach od razu je wącham . ! :) Ale nie będę się tyle rozpisywać na jego temat. Może chcecie osobną recenzję ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach . :] 
  
I produkty, które zakupiłam to : 
- kremowy żel pod prysznic Isana 'Masło shea i owoc pasji ' 
zel kupiłam tylko i ze względu na zapach . :) Jest boski . Pachnie bardzo słodko. :) Kupiłam chociaż mam pełno żeli pod prysznic. :d Ale ten zapaszek mnie urzekł . :) Chcecie recenzję ? Piszcie śmiało !

I ostatnia rzecz to Mgiełka do ciała z Playboy. 'Play It Sexy ' 
Ładny, a nawet bardzo ładny zapach mnie podkusił :) Recenzja będzie może w przyszłym miesiącu lub nawet jeszcze w tym. Więc czekajcie cierpliwie. :) 


________________________________________________________________________

Teraz już to co jest tematem notki , a dokładniej The Secret Soap Store Żel pod prysznic Rewitalizujący Pomarańcza z kurkumą. :) 

Informacje zawarte na stronie :

 Relaks i odprężenie po długim męczącym dniu.
Olejek pomarańczowy
pozyskiwany jest ze skórki owoców drzewa słodkiej pomarańczy.
Budzi uczucie relaksu, dobrego samopoczucia, łagodzi napięcia nerwowe, rozładowuje stres, pomaga przy bezsenności i depresji.
W zastosowaniu zewnętrznym na skórę olejek działa dezynfekująco.
Polecany jest dla poszarzałej, mieszanej i tłustej cery oraz w przypadku cellulitu.
Kurkuma -
sproszkowany korzeń osytryża długiego, rosnącego w Azji kuzyna imbiru.
Intensywny żółty barwnik z kurkumy nosi nazwę kurkuminy.
Dość wcześnie wykryto właściwości lecznicze kurkumy, szczególnie w dermatologii.
Z uwagi na silny wpływ przeciwzapalny i antybiotyczny zaleca się używanie kurkuminy przy trądziku, łojotoku, łuszczycy i przewlekłych, bakteryjnych chorobach skóry.
POWSTAJĄCA W BUTELCE PIANA JEST NATURALNYM EFEKTEM WYTRĄCANIA SIĘ OLEJKÓW.
Sposób użycia:
Żel nanieść na wilgotną skórę przy pomocy gąbki.
Obficie spłukać ciało po kąpieli.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
Składniki (INCI):
Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Aqua, Laureth-4, Betaine, Parfum, Panthenol, Cocamide DEA, Shea Oil, Avocado Oil, Lactid Acid, Retinol, Ascorbic Acid, Curcuma, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, d-Limonene, Cinnamal, Linalool, Benzyl Alcohol, Cl.19140, Cl.14720.


Moja opinia :
Zapach : Zapach jest wg. mnie  piękny, lecz niektórym może się on nie spodobać, bo jest dość intensywny . 

Konsystencja : Kosmetyk ten jest rzadki, ale przez to bardzo wydajny .

Cena : Oryginalne opakowanie, czyli 200 ml kosztuje 18.99 zł . Wg. mnie jest to dość spora suma jak za żel pod prysznic. Chociaż od czasu do czasu można pozwolić sobie na chwilę takiej przyjemności. :)

Opakowanie : Pełnowymiarowy produkt mieści się w wygodnej butelce,  przez którą widać ile produktu zostało , ale problemem może być to, że naklejki są hmmm. z papieru ? 

Inne spostrzeżenia : 
Żel To fajna odskocznia od zwykłych produktów tego typu. Jeśli ktoś lubi takie zapachy to będzie zachwycony , bo zostaje on na ciele jeszcze jakiś czas po kąpieli . Otula nim nasze ciało. 


+ zapach 
+konsystencja 
+ wydajność
+ opakowanie 
+/- cena 





Czy polecam : Tak jeśli lubicie takie kompozycje zapachowe . :) I chcecie poczuć się jak w raju podczas kąpieli . :)

Więcej o produktach  The Secret Soap Store przeczytacie na : http://www.spakosmetyki.pl 


Dziękuję portalowi Uroda i Zdrowie za udostępnienie mi tego produktu. Nie wpłynęło to na moją opinię. 


_____________________________
Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz