środa, 18 lipca 2012

Quiz Błyszczyk Safari nr.31

Witajcie. ;)
Dzisiaj dodaję notkę o błyszczyku, który dostałam od firmy Quiz jakiś czas temu.

Kilka słów od producenta :
" Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.

Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem

Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji. "

Zapach : Bardzo przyjemny, nie wiem czy jest on owocowy, ale bardzo mi się z czymś kojarzy. Tylko nie wiem z czym  :)

Kolor : Mój kolor to 31 . Na stronie producenta wygląda on tak :
Ale w realu jest on trochę jaśniejszy . Lecz gdy nałożymy go na usta kolor znika, ale wg. mnie wygląda to b. ładnie taka tafla wody na ustach. : )

Konsystencja : Konsystencja błyszczykowa ( wiem, że nie ma takiego słowa ). :) Kosmetyk się nie klei . :) Co jest u mnie plusem. :)

Trwałość : Hmm. Błyszczyk nie jest jakiś super trwały, ale tak jest w większości błyszczyków.

Cena : 4,80 zł!! Jest to baardzo niska cena jak za ten produkt. :)

Opakowanie : Opakowanie cieszy oko, ale te znaczki na zakrętce szybko schodzą ;[

Aplikacja : Produkt ma tradycyjny aplikator gąbeczkę. :) Ale minusem jest to, że nabiera się na nią bardzo mało błyszczyka . ; /

Moje spostrzeżenia :
Błyszczyk jest bardzo fajny. Oglądałam różne kolory na ich stronie i tak sobie myślę czy nie kupić jeszcze innego. : )Bo nawet jeśli się nie sprawdzi to te 4,80 nie zrobi jakiejś wielkiej różnicy . :)

+ zapach 
+cena 
+ kolor
+ konsystencja
+/- aplikacja
+/- trwałość 
+/- opakowanie 

Tak wygląda na ustach :
Przepraszam za takie zdjęcie, ale inne były jeszcze gorsze. ;)

Więcej o produktach firmy Quiz przeczytacie na : KLIK!KLIK!

To byłoby na tyle . 
Dziękuję za przeczytanie. 
Pozdrawiam . 


_________________
Ania :)

Dziękuję firmie Quiz za udostępnienie mi tego produktu do testowania. To że dostałam go za darmo nie wpłynęło na moją ocenę. 

9 komentarzy:

  1. Hmm.. Bardzo ciekawie się prezentuje :) Pozdrawiam i Zapraszam do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Safari chyba ma to do siebie, ze ta zeberka dosyć szybko schodzi :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. :<
      Ale opakowanie przecież nie zmienia działania produktu. :)

      Usuń
  3. Dzięki Aniu, ale myślę, że zdecyduję się na pełnowymiarowe opakowanie, bo naprawdę go polubilam :)

    Błyszczyk wygląda ładnie, ale nie wiem czy lubię efekt taflii wodę- ja w ogóle jeste bardzo wybredna, ale w sumie za 4.8 mozna sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor ;) Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki. Kiedyś muszę koniecznie wypróbować.

    U mnie recenzja korektorów mineralnych Anabelle Minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek ale ja osobiście nie lubię błyszczyków które dają efekt 'mokrych' ust :)

    OdpowiedzUsuń