sobota, 7 lipca 2012

Quiz. :)

Hej Wam.  ; )
Coś ciekawego się działo. ?
Bo u mnie nie za bardzo  , wczoraj przyszła do mnie pewna paczka, a co w niej było dowiecie się wieczorem. :)
Domyślacie się czemu tytuł to  Quiz. ?
Jakiś czas temu dostałam od nich paczuszkę z ich kosmetykami . ;)
Chodzi o to, że chcę Wam powiedzieć kiedy możecie się spodziewać recenzji tych produktów. :)
No więc tak . Dzisiaj, jutro i w poniedziałek . ;d
Dzisiaj zrobię recenzję błyszczyka, jutro będą to lakiery , a w poniedziałek spodziewajcie się cieni . :)
 Nie wiem czy to mi się uda, bo dzisiaj idę na urodziny do kolegi i nie wiem , o której wrócę, ale postaram się zrobić tą recenzję. :)
Tak teraz jestem u kuzynki, nie mam żadnych zdjęć . Chciałam Wam tylko o tym powiedzieć. :)

Buziaczki . ; *

_________________
Ania . :)

1 komentarz: